وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ چهار تیم پایانی افزود:
تیمهای یزد، رفسنجان، تهران و کاشان از نظر فنی بسیار همسطح بودند و عملکرد شایستهای از خود نشان دادند.
این مسابقات با استقبال گسترده دانشجویان، فضای دوستانه میان دانشگاهها و ایجاد روحیه نشاط و همبستگی در میان ورزشکاران دختر همراه بود و در فضایی پرانرژی و صمیمی به کار خود پایان داد.
دیدگاهتان را بنویسید