آیا به سلامت خود فکر میکنید؟

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ چهار تیم پایانی افزود:

تیم‌های یزد، رفسنجان، تهران و کاشان از نظر فنی بسیار هم‌سطح بودند و عملکرد شایسته‌ای از خود نشان دادند.

این مسابقات با استقبال گسترده دانشجویان، فضای دوستانه میان دانشگاه‌ها و ایجاد روحیه نشاط و همبستگی در میان ورزشکاران دختر همراه بود و در فضایی پرانرژی و صمیمی به کار خود پایان داد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *